Air WickBár orrunkat „mellékérzékszervnek” tekintjük, a szaglásnak ugyanolyan fontos szerepe van környezetünk érzékelésében, mint a látásnak vagy a hallásnak. A szagélmények nem csupán információval szolgálnak, érzelmi befolyásuk is jelentős. (Sekuler-Blake, 2004) A kellemetlen élményt szagnak, a kellemeset illatnak nevezzük, de ennél jóval több kategóriát képesek vagyunk elkülöníteni, és ezekből a nekünk tetszőt kiválasztani. Az illatok emlékeket, élményeket, színeket, hangulatokat teremthetnek körénk, ezzel a lehetőséggel pedig otthonunkban is érdemes élnünk. Az Air Wick Life Scents™ három új illatához a Butlers lakberendezési stílusokat álmodott meg. Lássuk, hogyan lett az illatélményekből vizuális élmény!


Részletek az Air Wick Sajtóközleményéből (2015. április 29.)

„Az Air Wick a Butlers MOM Park lakberendezési üzlettel közösen mutatta be legújabb, áprilistól kapható termékcsaládját, amely új irányt képvisel az otthon egyedi illatának megteremtésében.(…)„Az otthon jóval több, mint helyiségek, bútorok és kiegészítők. Mindent, amit magunk körül látunk és érzünk, megtöltenek a hangulatok, az érzelmek és az emlékek, amelyek ott vannak a levegőben” – emelte ki Berki Tímea, az Air Wick régiós márkamenedzsere. – „Az otthon az illattal együtt teljes, az illat pedig történetet mesél, saját dimenzióival, egyedi jelentéstartalmaival. Ugyenezt teszi a Life Scents™. Az Air Wick szabadalmaztatott újítása révén az egymással harmonizáló illatok nem keverednek össze, hanem állandó mozgásban, külön-külön, illetve különböző kombinációkban is érvényesülnek.”(…)„A való életben a lakáshoz választunk illatot, mi viszont az illatokhoz alkottunk stílust, vagyis a színvilággal, az anyagok, textúrák, minták megfelelő kombinációival láthatóvá és kézzelfoghatóvá tettük az illatot” – hangsúlyozta Kovács Gábor, a Butlers lakberendezési szakértője.”


„Nagyon oda kell figyelnünk arra, hogy saját illatunk és otthonunk illata valóban a mi személyiségünkről beszéljen a világnak” – emelte ki Lakatos Márk stílustanácsadó. – „Az öltözködésben is ezt tanácsolom, de mivel az illat erősebben köthető hozzánk és tovább megmarad rajtunk, mint a ruha, még fontosabb, hogy ne dőljünk be mindenféle divathullámnak, hanem keressük meg a saját személyiségjegyeinkhez illeszkedő illatokat és találjuk meg saját stílusunkat.”.(…)„Dr. Almási Kitti klinikai szakpszichológus szerint az illat hihetetlen mennyiségű, komplex információt hordoz, személyes illatválasztásunkat pedig egyrészt evolúciós, genetikailag kódolt tényezők határozzák meg, másrészt lelki beállítottságunk és állapotunk.”(…) „Az otthonnak mindig van illata, akár tudatosan választjuk, akár nem. Mások otthonát legtöbbször az illatok miatt érezzük természetesnek, vonzónak vagy idegennek. Otthonosan ott érezzük magunkat, ahol igazán el tudunk lazulni, ezért olyan illatot keresünk, amely megnyugtat minket.”

Egy otthonon belül is sok-sok illattal találkozunk reggeltől estig (ágynemű, kávé, virág, borotvahab, ebéd, tea, könyv, bútor stb.), de minden otthonnak van egy sajátos „keverékillata”. Az otthon komplex információkat ad az ott élők személyiségéről, életmódjáról, szokásairól, ezt pedig befolyásolja az is, hogy milyen illatot érzünk magunk körül. A cél a külső-belső harmónia, törekedjünk erre az illat megválasztásánál is!

Laky J. Eszter

HÁTTÉRINFORMÁCIÓK:

Air Wick – AZ OTTHON ILLATA
Az Air Wick az RB (korábban Reckitt Benckiser) egyik legjelentősebb márkája.  A cég a világ több mint 60 országában van jelen regionális és fejlesztési központokkal többek között Angliában, Szingapúrban, Dubaiban és Amszterdamban. Márkái túlnyomó részt vezető piaci pozíciót töltenek be kategóriájukban. Az RB célkitűzése, hogy innovatív termékekkel tegye egészségesebbé és boldogabbá az emberek mindennapjait.
Ma az Air Wick légfrissítők széles választékát kínálja: automata, elektromos, folyékony, és gél állagú légfrissítőket, aeroszolokat, és illatgyertyákat egyaránt.
Az illatok skálája hasonlóan hosszú: a virágos, gyümölcsös, és friss illatoktól kezdve a citrus, levendula, friss ruha illatokon át a gourmet és a fűszeres illatokig terjed.

BUTLERS – MADE FOR YOUR HOME
A BUTLERS 2008-as magyarországi megjelenése óta a lakberendezési és lakásfelszerelési trendeket meghatározó piaci szereplő. A különleges atmoszférájú üzletekben megtalálható minden kiegészítő, ami egy otthon hangulatos és kényelmes berendezéséhez szükséges, emellett számtalan praktikus és különleges ajándéktárgyat is megtalálhatunk bármelyik nem és korosztály tagjai számára. A BUTLERS üzletek kiemelt figyelmet fordítanak arra is, hogy Magyarországon máshol elérhetetlen, egyedi design bútorokat is forgalmazzanak, ezzel különlegessé teszi a hazai otthonokat és izgalmas kalanddá a vendégvárást.


Weboldalunk cookie-kat használ.

Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. Információ

Rendben

Mik azok a cookiek?

A süti (eredeti nevén “cookie”) egy olyan kis adatcsomag, amit az internetes szolgáltatások a böngészőben tárolnak el. Ez rengeteg webes szolgáltatás működéséhez elengedhetetlen technológia, amit 1995 óta minden jelentősebb böngésző támogat.

Miért jók nekem?

Számtalan internetes szolgáltatás használata múlik a sütiken. Ennek segítségével tud például bejelentkezni vagy éppen személyre szabott tartalmat elérni a neten.

Copyright © 2012 - 2015
Tuti Szoba. Minden jog fenntartva.

Kapcsolat ÁSZF Adatvédelem